اخبار استان

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۴ طرح در تنگستان با سرمایه گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر : 251
انتشار : 02 - شهریور - 1402

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۴ طرح در تنگستان با سرمایه گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان خبر داد.

 

به گزارش نشریه نگین جم ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در تنگستان اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت را گرامی می‌داریم و به روح بلند حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستیم و امیدوارم بتوانیم در خدمت رسانی به مردم استان توفیق داشته باشیم.

وی افزود: دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم در تمام عرصه ها اهتمام جدی دارد و آثار این تلاشها را مشاهده می‌کنیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و علاوه بر اجرای طرح و پروژه ها، واحدهای تولیدی و اقتصادی نیز از رونق خوبی برخوردار شده اند.

محمدی زاده به پروژه های هفته دولت در تنگستان اشاره کرد و ابراز داشت: در شهرستان تنگستان شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۴ طرح با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی اضافه کرد: از این شمار طرح و پروژه، ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز و ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی نیز انجام می شود.
استاندار بوشهر گفت: امروز طرح های اقتصادی ارزشمندی از جمله ماهی در قفس با اشتغال قابل توجه در تنگستان وارد مدار تولید شده است.


خبرنگار:زینب معین زاده

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :