اخبار استان

استاندار بوشهر از گشایش در معیشت مرزنشینان خلیج فارس با دستور رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر : 267
انتشار : 06 - شهریور - 1402

استاندار بوشهر از گشایش در معیشت مرزنشینان خلیج فارس با دستور رئیس جمهور خبر داد.

 

به گزارش  نشریه نگین جم ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در آیین افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی از رئیس جمهور خواست با دستوری که صادر می کند سفر لنج های استان به حوزه خلیج فارس تسریع شود تا موجب گشایش در زندگی مردم غیور و مرزنشین شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امروز دو سال از دولت سیزدهم می گذرد و با تدابیر رییس جمهور و حمایت ملت عزیزمان طلیعه پیروزی بر دشمن آشکار شده است.

وی افزود: تمام شاخص های اقتصادی مانند ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذاری، کاهش نرخ تورم، رشد اقتصادی، نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در مسیر پیشرفت و توسعه است که نشان از کارآمدی دولت در این شاخص مهم است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: طی دو سال گذشته شاهد توسعه و پیشرفت استان بوشهر در این شاخص ها هستیم و در همه حوزه های زیرساختی مانند آب، مسکن، راه و درمان کار های خوبی انجام شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: بخش عمده‌ای از مصوبات دو سفر دولت سیزدهم به استان، اتمام و در مسیر اجرا قرار گرفته که مهمترین آن راه‌آهن شیراز، بوشهر عسلویه است.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به تهاتر نفت برای تسریع در اجرای طرح راه‌آهن شیراز بوشهر عسلویه که با ابلاغ وزیر نفت در حال انجام است، اهتمام ویژه ای انجام شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: موضوع کم آبی در شهرستان عسلویه با کمک وزاری نفت و نیرو در حال رفع شدن است که جای تقدیر دارد.

 

خبرنگار:زینب معین زاده

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :