اخبار استان

استاندار بوشهر،رونداحداث آب شیرین کن ۷۰هزار  متر مکعبی بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد
کد خبر : 313
انتشار : 22 - شهریور - 1402

استاندار بوشهر،رونداحداث آب شیرین کن ۷۰هزار متر مکعبی بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد

به گزارش  نگین جم ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در بازدید از آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی بوشهر، روند ساخت تأسیسات این آب‌شیرین کن توسط نیروگاه اتمی بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این طرح با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران با سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم مردم این استان تأمین آب شرب است گفت: اقدامات مهمی در دولت سیزدهم در تکمیل، ساخت و راه‌اندازی تأسیسات آب‌شیرین‌کن انجام شده و تولید آب اکنون به بیش از 104 هزار مترمکعب در شبانه‌روز رسیده است.

محمدی زاده با بیان اینکه اکنون طرح‌های مهمی در شیرین‌سازی آب دریا در دست اجرا است تصریح کرد: با تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن 140 هزار مترمکعب دیگر به ظرفیت تولید آب استان افزوده می‌شود.

استاندار بوشهر آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر را یکی از بزرگترین طرح‌ها در عرصه تولید آب شرب دانست و اضافه کرد: این طرح که با تلاش و همت سازمان انرژی اتمی ایران با سرمایه‌گذاری 40 هزار میلیارد ریال وارد عرصه عملیات شده است تکمیل آن نقش مهمی در حل مشکل آب استان بوشهر دارد.

محمدی‌زاده با قدردانی از رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در تحقق مطالبات مردم استان گفت: تکمیل آب‌شیرین‌کن 70 هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی یک ضرورت است.

 

خبرنگار: ملیکا غفاری

سردبیر:زینب معین زاده 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :