اخبار استان

اسناد مالکیت خانه‌های روستایی در شهرستان جم با حضور استاندار بوشهر و مسئولین استانی و شهرستانی اهدا شد.
کد خبر : 278
انتشار : 07 - شهریور - 1402

اسناد مالکیت خانه‌های روستایی در شهرستان جم با حضور استاندار بوشهر و مسئولین استانی و شهرستانی اهدا شد.

 

به گزارش نشریه نگین جم ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، در آئینی به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جم، بخشدار ریز، رئیس بنیاد مسکن شهرستان، ۸۱ جلد سند مالکیت املاک روستایی به مالکان روستای سرچشمه از توابع بخش ریز اهدا شد.

احمد محمدی زاده در این آیین اظهار داشت: دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی در جای جای ایران اسلامی اهتمام جدی دارد و سومین سفر رئیس جمهور در کمتر از دو سال به بوشهر، نشان داد که کارهای بزرگی در استان انجام شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: همه مدیران و متولیان امور، موظف هستند با تمام وجود و با همه توان و ظرفیت موجود برای رفاه و آسایش مردم تلاش شبانه روزی کنند.

وی اضافه کرد: اهدای سند مالکیت خانه های روستایی در سرچشمه جم، خدمتی ارزشمند است که با تلاش و پیگیری مدیران محقق شد.

محمد احمدپور فرماندار جم نیز بیان کرد: روستای سرچشمه از قبل از انقلاب تاکنون فاقد هیچ‌گونه سند مالکیت املاک مسکونی بوده، که در سال جاری به همت بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان و در راستای اجرای ماده ۴ قانون الحاق ساماندهی و تولید عرضه مسکن صدور اسناد مالکیت املاک متقاضیان در دستور کار قرار گرفت و در اختیار آنها قرارگرفت

 

خبرنگار:زینب معین زاده

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :