اخبار استان

با ایجاد موانعی در ورودی ادارات و سازمان ها!!
کد خبر : 213
انتشار : 10 - خرداد - 1402

با ایجاد موانعی در ورودی ادارات و سازمان ها!!

با روی کار آمدن دولت سیزدهم ادبیات فراوانی درخصوص مردمی سازی دولت از سوی مسئولین ملی و استانی خطاب به مردم ارائه گشته است و استاندارِ بوشهر هم در این زمینه مستثنی نبوده و حتی پا را فراتر نهاده و دستیار یا مشاوری تحت عنوان مشاور (دستیار) خود در امر مردمی سازی معرفی نمودند.

سوالی که پیش می آید بر این اصل استوار است که آیا مسئولین تصور می کنند با حرف می شود مسائل و مشکلات را پیش برد و به وادی عمل بسان یک بیگانه  برخورد نمود.

دولت مردمی در استان بوشهر تحت مدیریت احمد محمدی زاده (استاندار بوشهر) نه تنها تحولی رقم نزده است بلکه با ایجاد موانعی در ورودی ادارات و سازمان ها فاصله گذاری بیشتری با مردمان پیدا کرده است.

مگر می شود با فاصله گذاری و ایجاد مانع بین مردمان، کارکنان ادارات و سازمانها و مدیران ادعای تحول دولت مردمی را در اذهان پروراند.

بازه زمانی که دولت و مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر به دنبال ریموت کنترلی نمودن درب اتاق های خود و مانع تراشی در ورودی ادارات و سازمانها هستند و این بسیار زننده و ناپسند می باشند حداقل برای دولتی که ادعای مردمی بودن دارد .

دو حالت برای این مهم متصور می شویم اول اینکه: یا استاندار و دستیار (مشاور) امر مردمی سازی ایشون از این موضوع اطلاع ندارند که نمره منفی برای ایشان بایستی لحاظ گردد چرا که مسئول نا آگاه در مدیریت استان کاربردی ندارد.

دوم اینکه: خود استاندار و مشاور امر مردمی سازی وی از این ورودی سازی در ادارات و سازمانها باخبر هستند و با اطلاع ایشان و در راستای تحول دولت مردمی این فرایند را رقم زده اند که با عقل و منطق فاصله ای عظیم دارد.

 

امید آن داریم مسئولین مربوطه حداقل ارزشی که می توانند برای مردمان خود قائل شوند فرایند تناقض حرف و عمل را از دستور کار خود خارج سازند و سخنانی متفاوت از عمل بر زبان جاری نفرمایند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :