اخبار استان

جلسه شورای اداری شهرستان جم برگزار شد
کد خبر : 220
انتشار : 21 - خرداد - 1402

جلسه شورای اداری شهرستان جم برگزار شد

 

⭕ جلسه شورای اداری شهرستان صبح امروز یکشنبه با حضور امام جمعه معزز، فرماندار و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی برگزار و به بررسی مشکلات شهرستان پرداخته شد.

 

🔹 به گزارش نگین جم، حجت الاسلام محمدی امام جمعه جم در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تشکر از زحمات ادارات اظهار داشت: بعضی از مدیران ادارات آنچنان فعالیتی ندارند و برای رفع مشکلات، حتی اداره خود نیز تلاشی موثر نداشته که این زیبنده نظام اداری نیست.

 

🔹 حجت الاسلام محمدی افزود: شهرستان جم دارای یک بیمارستان بوده که متاسفانه نقش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بسیار کم رنگ و توجهی به حوزه درمانی و سلامت مردم ندارد. 

 

🔹 ایشان همچنین از کمبود فضای آموزشی شهرستان ابراز نگرانی کرده و تقاضای عزم بیشتر مدیران جهت رفع این مشکل شدند.

 

🔹 در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحبت هایی در خصوص پایین بودن مبلغ سرانه هر دانش آموز داشتند و ابراز نمودند، مدارس جهت تامین هزینه های خود مجبور به گرفتن شهریه از والدین دانش آموزان می باشد هر چند گرفتن آن قانونی نیست!! 

 

🔹 در این جلسه سجادی رئیس شورای شهر جم به برخی از مسائل و مشکلات شهری گریزی زد و در خصوص مشکلات آب و برق شهرستان پرداخت و درخواست رفع سریع این مشکل شدند.

 

🔹 سجادی همچنین از نبود ثبات مدیریتی صحیح در دانشگاه آزاد واحد جم گلایه و بخاطر اینکه پس از گذشت چندین سال هنوز فاقد مکان ملکی مشخص است آن را شایسته و در شان این مردم و دانشجویان ندانسته و خواستار توجه و رسیدگی حل این مشکل شد.

 

🔹 در ادامه این جلسه مهندس هاشمی مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم ضمن تشکر از زحمات فرماندار، ابراز داشتند این شرکت پایبندی خود مبنی بر انجام مسئولیت های اجتماعی نسبت به شهرستان جم تاکید دارد و خواستار این شدند دستگاهای اجرایی شهرستان درخصوص رفع مشکلات همکاری کنند. ایشان در بخشی از صحبت ها از اختصاص مبلغ 188میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات بیمارستان صحبت داشتند. 

 

🔹 در این جلسه فرماندار شهرستان ضمن تشکر از ادارات پرتلاش افزودند همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به ارائه خدمات شایسته به مردم هستند. ایشان به نقش مهم مردم جهت حضوری پرشور در انتخابات سال جاری اشاره داشتند و تاکید کردند هیج مدیری در شهرستان اجازه ندارد در انتخابات شائبه ایجاد کرده و از شخص خاصی حمایت نماید.

 

🔹 وی همچنین درمورد خرید تجهیزات بیمارستان توحید جم نیز تاکید داشته و در پایان از مجموعه بهداشت و درمان نفت تقدیر و تشکر کردند.

 

احمد نوروزی 

دبیر سرویس سیاسی

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :

مصلحی پور 16 شهریور 1402 - 02:35 0 0
کاش آقای دکتر حسینی که به گرفتن شهریه بصورت غیرقانونی از (والدین) دانش آموزان اذعان دارند از مدیران مدارس میخواستند که اجبار در پرداخت نداشته باشند و دست در جیب مردم نکنند. لااقل ملاحظه خانواده های نیازمند داشته باشند. تشکر از عوامل خوب نگین جم
پاسخ