اخبار استان

درخواست از استاندار محترم بوشهر/ تشکیل شورای مشورتی جوانان استان
کد خبر : 132
انتشار : 07 - خرداد - 1401

درخواست از استاندار محترم بوشهر/ تشکیل شورای مشورتی جوانان استان

قابل توجه استاندار بوشهر؛
لزوم تشکیل شورای مشورتی جوانان در استان بوشهر

✍ حمیدرضا عباسی؛ بازرس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان  
🔹️ رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرموند: جوانان میدان داران اصلی گام دوم انقلاب هستند که راه طی شده از انقلاب، قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سمت آرمان‌های جمهوری اسلامی است و دنباله این مسیر با هوشیار و ابتکار عمل جوانان طی می‌شود.

 

🔹️جناب دکتر محمدی زاده استاندار محترم بوشهر بدون تردید همه ما می دانیم  و شاهد آن هستیم که جوانان نیروی انسانی و سرمایه های اجتماعی هر جامعه هستند که با  تفکر پویای خود موجب پیشرفت و توسعه حداکثری آن جامعه خواهند شد. به همین علت جوانان ویترین جامعه و نقش اساسی و عامل اصلی و کلیدی جامعه ای پویا و با نشاط است که باید در مقوله جوانان از طرف مسئولان مورد اهتمام ورزیده شوند. 

 

🔹️بنابراین سرمایه گذاری بر روی جوانان  یعنی سرمایه گذاری برای آینده آن جامعه است و زمانی می توان به آینده آن جامعه و کشور امیدوارتر بود که جوانان میهن عزیزمان ایران اسلامی مورد توجه همگان قرار بگیرند و در جهت حمایت و کشف استعدادهای آنان ضمن برنامه ریزی دقیق،  از ظرفیت آنان بهره گیری شوند که متاسفانه تاکنون شاهد چنین اقدامی در عمل از جانب هیچکدام از مسئولان استانی و شهرستانی آنطور که باید و شایسته است نبوده ایم و مورد استقبال قرار نگرفته اند و این بی توجهی به جوانان بدون تردید  هشداری جدی برای آینده جوانان استان می باشد. 

 

🔹️ به همین علت یقین داریم، تشکیل شورای مشورتی جوانان در مرکز استان و هر یک از شهرستانها، امری ضروری و مهم می باشد، لذا امید آن می رود جناب آقای دکتر محمدی زاده استاندار محترم و انقلابی بوشهر در جهت اجرای سیاست های هدفمند و متحول در حوزه جوانان ضمن بررسی دقیق و بیشتر در جهت تشکیل شورای مشورتی جوانان پیگیر و جدیت بیشتر به خرج داده و اقدامات لازم در این راستا انجام پذیرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :