اخبار استان

استقبال مسئولان شهرستان از بازگشایی سینما توحید جم
کد خبر : 292
انتشار : 12 - شهریور - 1402

استقبال مسئولان شهرستان از بازگشایی سینما توحید جم

سینما توحید جم که مدت ها به دلایل فنی تعطیل بود به همت مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم و مدیر اجرایی مجتمع مسکونی و در راستای اکران فیلم های آموزشی و تربیتی بار دیگر بازگشایی گردید.

به گزارش نشریه نگین جم ونقل از  روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرم، در آیین بازگشایی این سینما، علاوه بر مدیران و سرپرستان بخش های مختلف شرکت و مجتمع مسکونی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرجم، نماینده آموزش و پرورش،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جم نیز حضور داشتند.

مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم در سخنانی کوتاه، با اهمیت شمردن نقش سینما در تربیت اسلامی و آموزش، خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد عمده ظرفیت این سینما در راستای تعامل با شهرستان واکران فیلم های آموزشی باشد.

وی افزود: اکران فیلم های آموزشی در راستای اهداف آموزش و پرورش، می تواند کمک بزرگی به یادگیری امر تربیت و تحصیل دانش آموزان باشد و ما از هر پیشنهادی در این زمینه استقبال می کنیم.

سیدعلیرضا سجادی رئیس شورای اسلامی شهر جم و مینا دانش آموز رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نیز با استقبال از رویکرد جدید برنامه های فرهنگی وآموزشی شرکت پالایش گازفجرجم در سینما شهرک توحید، نسبت به نقش واهمیت این سینما در آموزش و هنر شهرستان مطالبی را بیان کردند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم مهندس محمدی مدیراجرای مجتمع مسکونی پارس جم نیز گزارشی از روند اقدامات انجام شده در راستای راه اندازی مجدد سینما توحید ارائه داد.

او گفت: سینمای شهرک توحید ١٣٨ نفر ظرفیت دارد، اما این مجموعه ارزشمند سالها به دلیل نقص فنی کاملا از سرویس خارج شده بود، اما امروز سیستم پخش دیجیتال و صدای دالبی این سینما کاملا به روز گردیده و قابلیت پخش فیلم های سینمایی را با بالاترین کیفیت داراست.

 

خبرنگار:زینب معین زاده

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :