اخبار استان

سید محمد احمدپور فرماندار جم به مناسبت هفته دولت پیامی را صادر کرد
کد خبر : 257
انتشار : 02 - شهریور - 1402

سید محمد احمدپور فرماندار جم به مناسبت هفته دولت پیامی را صادر کرد

به گزارش نشریه نگین جم ونقل از  روابط عمومی فرمانداری جم؛ سید محمد احمدپور به مناسبت هفته دولت پیامی را صادر کرد.

متن پیام فرماندار جم به شرح زیر می باشد.

 

بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم

دوم تا هشتم شهریور ماه را به یاد شهدای والا مقام دولت رجایی و باهنر، "هفته دولت" نامیده‌اند تا ضمن گرامیداشت مقام عظمای این بزرگمردان که اسوه خدمت، صداقت و شرافت هستند، از خدمات، زحمات، کار و سعه صدر کارگزاران دولت قدردانی گردد.

شهیدان گرانقدر باهنر و رجایی به‌عنوان نماد بارز ساده زیستی، تعهد، تخصص و اخلاص الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه در فصل جدیدی از زندگی سیاسی کشور به بهترین شکل ایفای نقش کردند تا آرمان‌های انقلاب را به منصه ظهوربرسانند.

یقیناً تبیین خدمات و دستاوردهای دولت از مهمترین وظایفی است که بر عهده خدمتگزاران مردم است و هفته دولت مجالی برای این مهم به شمار می رود تا در برنامه‌ریزی ها با دغدغه مندی به آن توجه شود .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در شهرستان جم تبریک عرض نموده و موفقیت، سربلندی و توفیق خدمت بیش از پیش همه نیروهای مردمی و ولایی را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

خبرنگار:زینب معین زاده

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :