اخبار استان

شمارش معکوس شرکت پالایش گازفجرجم وآمادگی پایداری تولید در فصل زمستان
کد خبر : 328
انتشار : 03 - مهر - 1402

شمارش معکوس شرکت پالایش گازفجرجم وآمادگی پایداری تولید در فصل زمستان

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم با اشاره به روزهای پایانی عملیات تعمیرات اساسی در این شرکت خاطرنشان کرد: این شرکت به زودی آماده تولید پایدار گاز در فصل سرد سال می شود.

به گزارش نگین جم ونقل از  روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، مهندس سید محمد مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: بدلیل مشابهت شرکت های پالایشی گاز، اغلب چالش های آن ها نیز یکسان می باشد، اما در این شرکت تلاش شده است با کمترین چالش به استقبال فصل سرد سال برویم.

برخی از چالش ها که در اکثر شرکت های پالایشی عمومیت دارد، چالش تأمین خوراک از منابع بالادستی است و اغلب پالایشگاه های قدیمی به آن مبتلا می باشند که البته در این خصوص برای این شرکت فعالیت های قابل توجهی توسط شرکت های پالایشی برای توسعه میادین مورد نظر در حال انجام می باشد.

در راستای ایجاد آمادگی لازم ایفای تعهدات تکلیفی تولید گاز در فصل سرد زمستان، اجرای تعمیرات اساسی کلیه تجهیزات و تأسیسات پالایشگاه از اولین برنامه های پیش روی سالیانه بود که اکنون مطابق برنامه زمانبندی به روزهای پایانی خود نزدیک است.

انشالله با اتکال به خداوند متعال و تلاش مجموعه نیروی انسانی وبا همه محدودیت هایی که وجود دارد با اطمینان از پایداری تولید به استقبال ماههای سرد سال خواهیم می رویم.

 

خبرنگار:ملیکا غفاری 

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :