اخبار استان

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر از تمدید زمان جشنواره رسانه ای "خبر خوب" تا ۲۵ شهریور خبر داد.
کد خبر : 304
انتشار : 20 - شهریور - 1402

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر از تمدید زمان جشنواره رسانه ای "خبر خوب" تا ۲۵ شهریور خبر داد.

 

به گزارش  نگین جم ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عباس مطاف با اشاره به استقبال جامعه رسانه ای از جشنواره خبر خوب ویژه هفته دولت اظهار داشت: با توجه به تقاضای اصحاب رسانه برای تمدید زمان جشنواره، ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خبر خوب، تا روز شنبه ۲۵ شهریور تمدید شده است.

وی افزود: آثاری که با موضوع هفته دولت و در بازه زمانی یکم تا ۱۲ شهریور تولید شده باشند، در دومین جشنواره رسانه ای خبر خوب شرکت داده می شوند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: خبرنگاران از طریق پورتال استانداری بوشهر به آدرس ostb.ir آثار خود را ارسال کنند.

مطاف در ارتباط با نحوه ارسال در پورتال استانداری نیز بیان کرد: خبرنگاران با ورود به پورتال استانداری، خبرها و یا تصاویر و پوسترها و اینفوگرافی و ...را برای شرکت در جشنواره، در یک فایل مجزا ارسال کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر به محورهای جشنواره اشاره کرد و گفت: عکس، عکس‌نوشته، اینفوگرافی، پوستر، گزارش خبری، خبر، مصاحبه تفصیلی، گفت‌وگو، یادداشت، مقاله، چندرسانه‌ای، موشن‌گرافی، تایپوگرافی و متون کوتاه مجازی از جمله محورهای جشنواره است.

مطاف یادآور شد: بیشترین آثار تولیدی، بیشترین خبر و پربازدیدترین خبر نیز از محورهای دیگر دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب است.

 

خبرنگار:زینب معین زاده 

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :