اخبار استان

مدیر کل سرمایه ‌‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر تاکید کرد:لزوم تسریع در تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان بوشهر
کد خبر : 291
انتشار : 12 - شهریور - 1402

مدیر کل سرمایه ‌‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر تاکید کرد:لزوم تسریع در تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان بوشهر

 

به گزارش  نشریه نگین جم ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، ضرغام حیدریه در جلسه هماهنگی ایجاد اطلس واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری که به صورت بر خط و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ملی و مسئولین استان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت پایش وضعیت واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه‌ گذاری و نیز هدایت هوشمند سرمایه‌گذاران، طراحی سامانه اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

حیدریه گفت: تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری با هدف حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران و تسریع در فرایندهای مرتبط صورت گرفته و این موضوع برای دستیابی به اقتصادی پیشرفته، پویا و استفاده بهینه از منابع، امکانات، ظرفیت و توانمندی های استان ضروری به نظر می رسد.

وی اضافه کرد: با نهایی شدن این اطلس، متقاضیان سرمایه گذاری در استان می توانند شرایط را برای سرمایه گذاری در هر نقطه از استان بوشهر بررسی کرده و اقدامات خود را آغاز کنند.

حیدریه تصریح کرد: از آنجا که این سامانه در تمامی استان ها در حال اجراست، تعاملات منطقه ای و ملی را نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر یادآور شد: این مهم با بهره گیری از ظرفیت فنی و اطلاعاتی زیرساخت داده های مکانی کشور و با مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر صورت گرفته و در حال حاضر ۲۴ دستگاه اجرایی در استان بوشهر در حال ارسال، تطبیق و بارگذاری 79 لایه اطلاعاتی مدنظر هستند.

 

خبرنگار:زینب معین زاده

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :