اخبار استان

مشکل بانکی کارخانه تولید آب آشامیدنی شهید روایی شهرستان جم با ورود دادگستری بوشهر حل شد
کد خبر : 331
انتشار : 04 - مهر - 1402

مشکل بانکی کارخانه تولید آب آشامیدنی شهید روایی شهرستان جم با ورود دادگستری بوشهر حل شد

مهدی مهرانگیز همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل با حضور در شهرستان جم، از کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی شهید روایی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه دستگاه قضایی از شرکت‌های تولیدی و صنعتی که فعالیت قانونی دارند حمایت می‌کند، گفت: متاسفانه باخبر شدیم، کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی شهید روایی، برای راه‌‎اندازی دچار مشکلات مالی با یکی از بانک‌ها شده و فعالیتش متوقف شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در جریان بازدید، نشستی با مسئول کارخانه و نماینده بانک برگزار کردیم که بنا شد بانک مربوطه مساعدت‌های لازم برای رفع مشکلات این کارخانه داشته باشد. 

مهر انگیز اضافه کرد: با راه اندازی کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی شهید روایی، برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. 

وی در پایان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های دستگاه قضایی، حمایت از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی است که یکی از این کار‌ها فعال سازی شرکت‌های تولیدی است که متوقف شده اند و دادگستری استان در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند. 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: کلیه شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که دچار مشکل شدند، می‌توانند به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بوشهر مراجعه کنند تا به صورت ویژه مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گیرند و از حمایت حقوقی و قانونی بهره‌مند شوند.

 

خبرنگار:ملیکا غفاری 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :