اخبار استان

معاون استاندار بوشهر: حضور اتباع خارجی در سه شهرستان استان بوشهر ممنوع است/  محکومیت متخلفان در صورت همکاری با اتباع خارجی
کد خبر : 116
انتشار : 18 - فروردین - 1401

معاون استاندار بوشهر: حضور اتباع خارجی در سه شهرستان استان بوشهر ممنوع است/ محکومیت متخلفان در صورت همکاری با اتباع خارجی

  

ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر: باتوجه به ممنوعیت حضور اتباع بیگانه در شهرهای عسلویه، دیلم و گناوه بکارگیری اتباع افغانستان از سوی شهروندان بوشهری خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می‌شود.

نیروی انتظامی با هماهنگی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی و نظارت فرمانداری ها وظیفه جمع آوری و ترد افغانستانی های غیر مجاز را بعهده دارند.

باتوجه به اینکه تعدادی از اتباع افغانستانی وابسته به گروه های تروریستی و داعش بوده و احتمال ورود آنان به کشور متصور است هرگونه مسامحه در این خصوص مخل امنیت و آرامش کشور است بر همین اساس نیروهای امنیتی و انتظامی با آمادگی کامل در شناسایی و برخورد قانونی با آنان را در دستور کار خود قرار دهند.

 به همه مردم استان بوشهر توصیه وتذکر داده می‌شود اسکان، اجاره خانه و ملک، شغل وکار کسب به این اتباع به هیچ عنوان پذیرفته نیست و با متخلفان برابر قانون، با جریمه نقدی سنگین و محکومیت در دادگاه برخورد می‌شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :