اخبار استان

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۲۶ پروژه عمران شهری شهرستان دشتی با ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح و اجرایی شد.
کد خبر : 253
انتشار : 02 - شهریور - 1402

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۲۶ پروژه عمران شهری شهرستان دشتی با ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح و اجرایی شد.

 

به گزارش نشریه نگین جم ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدهادی رستمیان در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در دشتی اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۳ پروژه‌ عمران شهری با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان آغاز می شود.
وی افزود: ۱۳ پروژه عمران شهری هفته دولت دشتی نیز با ۵۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری خورموج در تعامل با یکدیگر با در پیش گرفتن رویکردی هوشمندانه پروژه‌های ارزشمندی در سطح شهر اجرایی کردند.

رستمیان افزود: احداث دیواره‌های حفاظتی و همچنین عملیاتی کردن پروژه‌هایی برای تحقق درآمدهای پایدار از جمله اقدام‌های ارزشمند شورا و شهرداری خورموج است.

محمدجواد کاشفی، شهردار خورموج نیز بیان کرد: اتصال بلوار شهدای انتظامی به کمربندی خورموج، احداث دیواره حفاظتی دره‌های میرشکار،تاج آباد و انجیر و ساختمان تجاری گردشگری از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: شهر خورموج اکنون مسیر ارتباطی با کمربندی ندارد که با اتصال بلوار شهدای انتظامی به کمربندی این کاستی برطرف و همچنین شرایط برای الحاق زمین‌های شرق خورموج به محدوده شهر فراهم می‌شود.

کاشفی اظهار کرد: از مجموع ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌های افتتاحی و اجرایی ۷۷ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات شهرداری، ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تملک و ۱۰ میلیارد آن نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

 

خبرنگار:زینب معین زاده

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :