اخبار استان

همزمان با دومین روز از هفته دولت و در آئینی با حضور استاندار بوشهر و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۲ پروژه فاضلاب شهر بوشهر آغاز شد.
کد خبر : 255
انتشار : 03 - شهریور - 1402

همزمان با دومین روز از هفته دولت و در آئینی با حضور استاندار بوشهر و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۲ پروژه فاضلاب شهر بوشهر آغاز شد.

 

به گزارش نشریه نگین جم ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان خدمات و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی است و مردم باید با اقدامات دولت آشنا شوند.

وی افزود: دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می برد و اقدامات ارزشمندی در حال انجام است.

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه بزرگ فاضلاب شهر بوشهر با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و خاطر نشان کرد: نخستین پروژه شامل آغاز عملیات اجرایی ارتقاء، توسعه و بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر در ازای واگذاری بخشی از پساب است.

وی افزود: مدت زمان اجرا این پروژه ۳۶ ماه و با ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

ابوالحسن عالی مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر نیز بیان کرد: مشخصات فنی پروژه شامل ارتقاء کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب موجود به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و احداث مدول های توسعه ای تصفیه خانه فاضلاب بوشهر به ظرفیت ۴۲ هزار مترمکعب در شبانه روز و بهره برداری از کل طرح فاضلاب شهر بوشهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در ارتباط با پروژه دوم نیز گفت: این پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر با ۱۵ هزار میلیارد اعتبار است که ظرف مدت ۲۴ ماه احداث می شود.

وی اضافه کرد: طول شبکه فاز اول پروژه فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر ۹۰ کیلومتر و دارای سه باب ایستگاه پمپاژ است که اعتبار آن نیز از محل منابع عمومی، تهاتر نفت و ماده ۵۶ تامین می شود.

عالی عنوان کرد: هدف اصلی از احداث این پروژه که همواره یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان بوشهری بوده، دفع صحیح و بهداشتی فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر است.

 

خبرنگار:زینب معین زاده

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :