اخبار استان

پویش مطالبات کارکنان شرکتی (پیمانکاری) شاغل در صنعت نفت
کد خبر : 300
انتشار : 14 - شهریور - 1402

پویش مطالبات کارکنان شرکتی (پیمانکاری) شاغل در صنعت نفت

پویش مطالبات کارکنان شرکتی (پیمانکاری) شاغل در صنعت نغت راه اندازی شده و این کارکنان مطالبات خود را از طریق دفاتر نمایندگان ولی فقیه و امامان جماعت تا حصول نتیجه پیگیری می نمایند.

شرح درخواست ایشان بدین مضمون استوار است:

 

بسمه تعالی


نماینده محترم ولی فقیه در استان

امام جمعه محترم 


موضوع: مطالبات کارکنان شرکتی (پیمانکاری) شاغل در شهرستان


باسلام؛
احتراما همانطور که استحضار دارید یکی از وعده های انتخاباتی رئیس جمهور که درسخنرانی های انتخاباتی، در جلسات رسمی دولت ، در مجلس و در پاسخ به پرسش نمایندگان و به کرات در رسانه ها عنوان می فرمودند؛ حذف واسطه و شرکتهای پیمانکاری تامین نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی و همچنین برقراری نظام عادلانه و هماهنگ حقوق و دستمزد در بین شاغلین در دستگاه های اجرایی کشور بوده است ولی متاسفانه با گذشت بیش از دوسال از عمردولت نه تنها این وعده ها محقق نشد بلکه با کارشکنی های معاون رئیس جمهور آقای میثم لطیفی )رئیس سازمان امور استخدامی کشور ( همراه بود است .
طرح مجلس با عنوان ساماندهی استخدام کارکنان دولت که طی استعلام شفاهی و مکررنمایندگان مجلس از شخص رئیس جمهور نیز از ابتدا مورد تایید ایشان بوده است پس از برگزاری جلسات متعدد با نماینده دولت و سازمان امور استخدامی کشور و با حضور احدی از اعضای شورای محترم نگهبان در کمیسیون اجتماعی بررسی وتصویب و پس از آن نیز به صحن مجلس آمده و با بیش از هشتاد درصد و اکثریت قاطع آراء نمایندگان مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال گردیده است.

مع الوصف علیرغم صراحت قانون اساسی در خصوص تکالیف مجمع تشخیص مصلحت نظام اما هیئت عالی نظارت این مجمع در حالی که هیچگونه اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان وجود نداشته است به موضوع ورود کرده و ایرادات مغایرت با سیاست های نظام و مغایرت با اقتصاد مقاومتی را به این مصوبه عام المنفعه نسبت داده است،بدیهی است که کارکنان شرکتی و افکار عمومی هرگز چنین اظهار نظری را نخواهند پذیرفت و به هیچ نحوی توجیه پذیر نیست که حذف شرکت های واسطه و دلال دستمزد را مغایر با سیاست های نظام و اقتصاد مقاومتی بدانیم!! چرا که این شرکت ها عمرانی،دانش بنیان و.. نبوده و صرفا واسطه و دلال دستمزد کارکنان شرکتی هستند و اتفاقا حذف این دلالان که عمدتا با رانت مناقصات را برنده میشوند کاملا در راستای اقتصاد مقاومتی و سیاست های نظام است.


مستدعی است ضمن محکومیت چنین اظهار نظرهایی در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه،پیگیری های لازم جهت تایید نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از شورای محترم نگهبان و مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام بعمل آوردید.

پیشاپیش از بذل عنایت حضرتعالی قدردانی میگردد.


با تجدید احترام / نمایندگان صنفی کارکنان شرکتی (پیمانکاری) شاغل در شهرستان

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :

محمد اجرایی 15 شهریور 1402 - 05:22 0 0
حق نیروهای پیمانکاری نیست که تمام کارهای سخت توسط انها انجام میشود و یک نیروی رسمی کنارماهست بدون هیچ کارایی ماهی ۶۰میلیون تومان بگیرد وما حقوق دریافتی ۲۰میلیون تومان چقدر تحمل کنیم وهیچ مزایایی به ما تحلق نمیگیرد.
پاسخ
عابد 15 شهریور 1402 - 06:22 0 0
حذف پیمانکار و یکسان سازی حقوق و برداشت تبعیض بین نیروها
پاسخ
میلاد علیزاده 15 شهریور 1402 - 08:08 0 0
پیگیری کنید ممنون
پاسخ
علی زارع 16 شهریور 1402 - 07:17 0 0
با سلام پیمانکار فقط واسطه ای هست که حق و حقوق کارگر پایمال بشه
پاسخ
عیسی ممبینی 16 شهریور 1402 - 11:41 0 0
بنده چندین ساله جایی مشغول بکارهستم و ظلمهایی که از طرف پیمانکار به نیرو میشه رو به طور واضح میبینم خدا میدونه چقدر داره از حق نیرو ضایع میشه ان شااالله هر چه زودتر این دلال نیروی انسانی حذف بشه . حاضرم خیلی بیشتر و بطور مفصل درباره این موارد حرف بزنم
پاسخ
محمد صادقیان 16 شهریور 1402 - 02:12 0 0
با سلام ضمن تشکر از همه کسانی که به فکر قشر زحمتکش و مضلوم جامعه کارگری هستند.کجای حذف شدن پیمانکار که مثل زالو خون کارگرا میمکه ضد سیاست های نضام ومغایرت با با قانون اساسی داره فقط دست دلان نیروی انسانی قطع میکنه خواهشمندم صدای مظلوم کارگران را بشنوید
پاسخ
روح الله محبوبی 16 شهریور 1402 - 06:03 0 0
بسمه تعالی نماینده محترم ولی فقیه دراستان تهران موضوع:حمایت از طرح ساماندهی نیروهای شرکتی(پیمانکاری) باسلام احتراما به استحضارمیرسانیم ما جمعی ازنیروهای شرکتی شرکت گازونفت استان تهران هستیم خواهشمندیم مکاتبه ای باشورای نگهبان و شورای مصلحت نظام داشته باشید تا از این طرح حمایت شود ودست پیمانکار از دست سفرهای ما وخانوادهایمان گوتاه شود
پاسخ