اخبار استان

علی اندیشمند: هدف و نیت شوم آمریکا ساقط کردن نظام است
کد خبر : 102
انتشار : 02 - اردیبهشت - 1401

علی اندیشمند: هدف و نیت شوم آمریکا ساقط کردن نظام است

به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

✍️  علی اندیشمند _دبیر سیاسی نگین جم  
# جهاد - تبیین - روشنگری 

هدف و نیت شوم آمریکا ساقط کردن نظام است

هیچ نظریه پردازی در دنیا تصور نمی کرد که حکومت اسلامی ایران تا این اندازه بطور وسیع و کاملا مثبت در زندگی اجتماعی هر فرد نقش آفرین باشد.


 از آغاز انقلاب تاکنون، جمهوری اسلامی کانون اخبار دنیا بود و همواره جبهه استکبار با فتنه های گوناگون در صدد سرنگونی نظام اسلامی ایران بوده که تاکنون ناکام مانده است.

 

هزینه کلان جبهه استکبار در منطقه،  مصداق بارز عناد و مقابله مستقیم آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی است، هدف آمریکا ساقط کردن نظام است که خوشبختانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب، مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همیاری مردم بارها شکست خوردند.

 

مهم ترین عامل در زندگی اجتماعی و فردی که بسیار مهم بوده امنیت است که این مهم در کشور ما با اهتمام هم جانبه سربازان امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، ارتش و بویژه پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حقیقتاً مظهر عینی برای دفاع از کیان نظام و با سلاح اتکال به خداونددر مقابل قدرت های بزرگ نقش تعیین کننده ای در دفع توطئه ها وحملات ایادی استکبار ایفا نموده است و مسیر پیشرفت ، توسعه و سعادت همه جانبه در کشور هموار کرده است که به خوبی در حوزه های مختلف محسوس و ملموس است وامیدواریم با عزمی صدچندان در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور وروح باصفای حجت الهی، امام عارفان، یعسوب دین، قرآنِ ناطق، عدل مجسم، قهرمان قهرمانان، امیر مؤمنان مولا علی علیه السلام پیوسته می جوشد این انقلاب به انقلاب مهدویت وتا ظهور دولت یار به سرمنزل مقصود سیراب نماید. 
در پایان ضمن قبولی طاعات وعبادات و عرض تسلیت ایام سوگواری امام عارفان، با اهدای دعای خیر وخدا قوت به محضر شریف لشکر مخلص خدا، دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم.

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :

...،...،...، 07 آبان 1402 - 03:20 0 0
(*#*#*#*)
پاسخ