اخبار استان

اتمام سیزده ماهه دو پروژه مهم در حوزه آب و یک پروژه راه روستایی پس از یک دهه توقف
کد خبر : 189
انتشار : 12 - اسفند - 1401

اتمام سیزده ماهه دو پروژه مهم در حوزه آب و یک پروژه راه روستایی پس از یک دهه توقف

به گزارش نشریه نگین جم ونقل از  روابط عمومی فرمانداری جم؛ در دومین سفر  رئیس جمهور به استان بوشهر نشست شورای اداری شهرستان جم با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

سید محمد احمدپور فرماندار جم در این نشست گفت: پس  از 13ماه فعالیت در شهرستان در پرتو همراهی  و همدلی همه مجموعه ها در شهرستان امروز شاهد بهره برداری از پروژه های هستیم که بیش از 10 سال بر زمین مانده بودند؛ امروز اگر بگوییم آب از طریق خط انتقال سیراف به جم وارد شهرستان شد باور آن برای خیلی ها سخت است اما امروز کاری در جم اتفاق افتاد که بارقه امید و اعتماد بین مردم ایجاد کرد.
وی عنوان کرد: تنها شرستان استان بوشهر که آب خود را از چاه های شهرستان تامین می کرد جم بود و امروز با حمایت های دولت 10،000متر مکعب آب وارد جم شد.

احمدپور افزود: دومین اقدام  مهمی که در حوزه آب به سرانجام رسید و حداقل 10سال از شروع آن می گذرد و امروز به پایان رسید ساخت سد بود که خط انتقال آب آن هم با 70% پیشرفت فیزیکی به زودی آب را به بخش ریز خواهد رساند.

فرماندار جم سومین پروژه مهم شهرستان که روبه اتمام است پروژه راه روستای سرچشمه دانست و گفت: به دلیل نگاه های سیاسی به این روستا بیش از 12 سال پروژه راه روستای سرچشمه به طول انجامیده است که امروز رو به اتمام است و تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جم تا به امروز از داشتن ناحیه صنعتی محروم بوده است گفت: امروز شاهد آیین آغاز عملیات اجرایی اولین پروژ ناحیه صنعتی جم بودیم که در طرح آن اشتغال 1000نفر پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در ادامه به شرح نیازمندی های شهرستان در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و افزود:
شهرستان جم در حال حاظر در ورودی پایه اول ابتدایی از اکثر شهرستان های پر جمعیت استان پیشه گرفته است و با کمبود جدی فضای آموزشی رو به رو هستیم که نیازمند توجه ویژه به زیر ساخت های آموزشی در شهرستان جم است

 

خبرنگار:زینب معین زاده

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :