اخبار استان

بهتری: منش پهلوانی حاج قاسم باید سرلوحه زندگی ورزشکاران باشد
کد خبر : 35
انتشار : 13 - دی - 1400

بهتری: منش پهلوانی حاج قاسم باید سرلوحه زندگی ورزشکاران باشد

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در پیامی دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:

دو سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می گذرد؛ سرداری که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردی غرب آسیا آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی بخشید.

بی‌شک پرچمی که با دستان پرمهر سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته‌ شده است، با توکل به حضرت حق با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی مانده و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی با خون این شهید عزیز مستحکم‌تر خواهد شد. هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.

شهید سلیمانی قهرمان میدان بود و تمام ورزشکاران ایران اسلامی باید در زندگی خود از منش پهلوانی ایشان الگو گرفته و همانگونه که این شهید بزرگوار در میدان حق علیه باطل برای عزت ایران اسلامی جنگید، در میادین بین‌المللی ورزشی پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز درآورده و نام و یاد سردار دلها را زنده نگه دارند.

دشمن جنایتکار باید بداند که با هر بار کشتن سردار سلیمانی‌ها، صدها سردار سلیمانی متولد و انسجام ملت ایران پس از شهادت ایشان دو چندان خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :