اخبار استان

جوانان جم برای اشتغال درصنایع نفت وگازمهارت افزایی شوند
کد خبر : 159
انتشار : 26 - مهر - 1401

جوانان جم برای اشتغال درصنایع نفت وگازمهارت افزایی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمد پور صبح سه‌شنبه در بازدید از صنایع شهرستان اظهار داشت: مربیان متخصص و مدیران توانمند سرمایه‌های بزرگ آموزش فنی و حرفه ای در استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: ظرفیت و توانمندی خوبی برای توسعه مهارت افزایی در نیروهای استان وجود دارد که باید گام مؤثری برای رسیدن به این هدف با همکاری صنایع برداریم.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: تمام شاغلین در صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی باید گواهی مهارت صلاحیت حرفه ای از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای دریافت کنند.

وی بیان کرد: نیروی انسانی ماهر و آموزش‌دیده نقشی اساسی در توسعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استان دارد و این آموزش‌ها به صورت پایلوت هم برای شاغلین در صنعت و هم برای نیروهای بومی شهرستان جم در شرکت پالایش گاز فجر جم برگزار خواهد شد.

احمد پور با اشاره به نقش مهارت آموزی در ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان گفت: در راستای آموزش‌های لازم برای ورود جوانان به بخش‌های تولیدی و صنعتی، مراکز مهارت آموزی باید به صورت جدی تقویت و حمایت شوند.

فرماندار جم مهارت آموزی را ضرورتی اجتناب ناپذیر در راستای ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: توانمندسازی نیروی انسانی بایستی با توجه به زمان و مکان متناسب با شرایط هر منطقه صورت گیرد.

 

خبرنگار:زینب معین زاده

دبیر:دکترعلی غفاری

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :