اخبار استان

خلیل قاسمی سرپرست اداره ورزش و جوانان جم شد
کد خبر : 237
انتشار : 15 - مرداد - 1402

خلیل قاسمی سرپرست اداره ورزش و جوانان جم شد


با حکم اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خلیل قاسمی مهری رییس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان جم منصوب شد.

قاسمی مربی درجه ملی والیبال و داور درجه یک والیبال است و ٧ سال رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر - ۱ سال مسئول امور باشگاه‌های استان فارس در اداره کل ورزش و جوانان فارس و سرپرست هیات هاکی استان فارس را در کارنامه دارد.

به گزارش نشریه نگین جم ونقل از روابط عمومی فرمانداری جم؛ سید محمد احمدپور در آیین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گفت: شهرستان جم یک شهرستان ورزشی است که در سطح کشور خود را مطرح کرده است و به همین دلیل در اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیازمند پویایی و فعالیت دائمی است.

فرماندار جم افزود در دولت آیت اله رئیسی برای ورزش شهرستان جم اقدامات موثری صورت گرفته است که نمونه بارز آن رفع بدهی های تیم پارس جنوبی است؛
اجرای برنامه های ورزشی متعدد در سطح شهرستان نیز نشان دهنده اهمیت جامعه جم به ورزش است.

وی تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان در شهرستان در دو حوزه بانوان و جوانان نیاز دارد فعالتر شود و در هر دو بخش به صورت اختصاصی برنامه ریزی کند.

احمدپور در پایان به راکت ماندن پروژه های اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در شهرستان جم پروژه های را شروع کرده است که چندین سال از شروع آنها می گذرد و علی رغم تخصیص اعتبار هنوز نتوانست این پروژه ها را به بهره برداری برساند نیاز است در این خصوص یک برنامه ریزی فوری و کارآمد صورت بگیرد و پروژه ها را زنده کند.

 

 

خبرنگار:زینب معین زاده

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :