اخبار استان

شهر جم همچنان بدون پارکینگ طبقاتی و عمومی
کد خبر : 356
انتشار : 02 - آذر - 1402

شهر جم همچنان بدون پارکینگ طبقاتی و عمومی

شهرستان جم یکی از شهرهای بزرگ استان بوشهر وبا افزایش جمعیت در این 10سال گذشته متاسفانه به‌دلیل عدم برسی و مطالعات ضعیف توسط شهرداری بخصوص در بخش های جاده و معابر یکی از  شهرهای دارای مشکل در  جنوب استان بوشهر بوده وبا وجود مشکلات  فرواران دراین حوزه و کم عرض بودن خیابان های مرکزی شهر و پیاده روها شهروندان را به درد سر انداخته است .

نبود نگاه به آینده به این موارد باعث شده در ساعت های شلوغی ترافیک زیاد و مشکلات موجود شهروندان را به مخاطره انداخته است و نگرانی شهروندان منطقی میباشد و سوال اکثر مردم ابن است اگر در ساعات شلوغی ترافیک شهر حوادثی چون آتش سوزی یا تصادف رخ دهد چه شخصی پاسخگو خواهد و نحوه خدمت رسانی در بخش امداد قطعا به موقع صورت نخواهد گرفت ؟؟!!!!

سوال اینجاست با گذشت 800روز از پایان کار پروژه پارکینگ طبقاتی شهر جم متاسفانه این سرمایه ی مردم بلا استفاده بوده که سوال های زیاد ذهن افکار عمومی را به خود مشغول و مردم نگران کرده است و مهمترین سوال مردم این هست چرا پارکینگ طبقاتی که بصورت کامل توسط شهرداری جم و با نظارت کارشناسان خود شروع و به پایان رسیده است چرا درحال حاضر شهردار جم و شورای شهر از راه اندازی آن ترس دارند آخرین اظهار نظر شهردار و عضو حقوقی شورا در خصوص پارکینگ طبقاتی جهت عدم راه اندازی این پروژه مقاوم نبودن این سرمایه ی مردم اعلام کردند و بیان داشتند شهرداری از مشاور طرح نزد مراجع قضایی شکایت نموه است؟!
ولی امیدواری مردم از زمانی شروع شد که دادستان محترم جدید شهرستان به این موضوع مهم ورود نموده که می تواند این نگرانی مردم کمتر شود .

در این جا لازم می دانم از نگاه ارزشمند و‌ دغدغه‌های دادستان محترم شهرستان به این موضوع و پیگیری  مشکلات راه های ارتباطی شهرستان جم به سیراف. فیروز آباد و جاده جم به پالایشگاه فجر جم تشکر ویژه داشته باشم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tagName: -
position: -
top: -
left: -
right: -
bottom: -
display: -
fontSize: -
fontWeight: -
textAlign: -
color: -
backgroundColor: -
overflow: -
boxSizing: -
transform: -
zIndex: -
w   1058.667
h    115.375
 
 
 
 
 

115.375

1058.667

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :