اخبار استان

مجلس قطعا کمک های خوبی به وزارت ورزش و جوانان در لایحه بودجه خواهد کرد
کد خبر : 17
انتشار : 13 - دی - 1400

مجلس قطعا کمک های خوبی به وزارت ورزش و جوانان در لایحه بودجه خواهد کرد

منصور شکرالهی نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی پس از دیدار با دکتر سید حمید سجادی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص این دیدار گفت: قبل از جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای دولت سیزدهم با دکتر سجادی دیدارهایی داشتیم و بعد از رای اعتماد اثبات شد که ایشان از وزرای خوب دولت سیزدهم هستند.
وی ادامه داد: دلیل موفقیت دکتر سجادی در این صد روز این بود که از بدنه ورزش است و می داند چگونه برنامه ریزی و عمل کند و انصافا کارهای بزرگی در این صد روز از مسائل زیر ساختی گرفته تا توجه به حوزه های انتخابی محروم انجام شده است.
شکرالهی تصریح کرد: یکی از حرکات خوب دکتر سجادی برنامه ریزی برای مناطق محروم است و برای بیشتر حوزه های انتخابی به ویژه مناطق محروم برنامه ریزی خوبی دارد.
نماینده مردم کهنوج با تاکید بر اهمیت ورزش، اظهار داشت: ورزش موجب ایجاد آرامش، شادی و نشاط جوانان و جامعه می شود و اگر جوانان را به ورزش علاقه مند کنیم دیگر به سوی مواد مخدر و سایر آسیب ها نخواهند رفت.
منصور شکرالهی گفت: دکتر سید حمید سجادی انصافا یکی از وزرای اخلاق مدار است و یکی از دلایلی که الان بنده و نمایندگان توجه و علاقه خوبی به ایشان داریم اخلاق مدار بودن ایشان و توجه به محورهای ورزشی است.
وی در پایان با تقدیر و تشکر از وزیر و معاونین وی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان یکی از وزارت خانه های زیرساختی است و ان شاءالله نمایندگان در لایحه بودجه سال آینده که در مجلس در دست بررسی است، قطعا کمک های خوبی به وزارت ورزش و جوانان خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :