اخبار استان

نیم قرن تحقیق و پژوهش در حوزه لغت ستودنی است
کد خبر : 27
انتشار : 13 - دی - 1400

نیم قرن تحقیق و پژوهش در حوزه لغت ستودنی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سفری یکروزه به شهرستان دشتی با حضور امام جمعه خورموج از سید کوچک هاشمی زاده از نام آورترین محققان و پژوهشگران به نام استان بوشهر دیدار کرد.
امام جمعه خورموج در دیدار با سیدکوچک هاشمی زاده با اشاره به جایگاه ارزشمند معلمان در آموزش و پرورش انسان های وارسته، اظهار داشت: استاد سید کوچک هاشمی زاده معلمی هدایت‌گر برای جامعه بوده است.

 حجت الاسلام علی زاهد دوست ضمن تاکید بر نگاه ویژه خداوند به انسان های فرهیخته، عالم و خدمت رسان به خلق، اظهار داشت: خداوند متعال نسبت به شان و مقام عالم و متعلم عنایت خاصی مبذول داشته و آنان را بر سایر طبقات ممتاز ساخته است.

وی در خصوص شخصیت و جایگاه هاشمی زاده در جامعه، عنوان کرد:  هاشمی زاده شخصیتی ممتاز و در حوزه تحقیق در استان بوشهر کم نظیر است.

زاهد دوست شخصیت  هاشمی زاده را معلمی انسان ساز در جامعه انسانی معرفی کرده، تصریح کرد: اساسی ترین کار، تعلیم و تربیت است و کسی که این رسالت را به دوش می کشد مجاهد است.

در ادامه این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در راستای تربیت انسان های شایسته و فرهیخته، اظهار داشت: بدون بهره‌گیری از وجود معلمان هنرمند و محققی مثل استاد هاشمی‌زاده نمی‌توانیم انسان‌هایی شایسته و برخوردار از حیات طیبه تربیت کنیم.

عبدالرحیم افروغ در راستای سبک زندگی این استاد فرهیخته، عنوان داشت: زندگی هاشمی زاده پیوسته در تلاش و کوشش برای احیای ارزش‌های اصیل انسانی و توسعه دانش سپری شده است.

وی با اشاره با تلاش و کوشش‌های هاشمی زاده برای احیای ارزش‌های اصیل انسانی و توسعه دانش، ادامه داد: هاشمی زاده از نام آورترین محققان و پژوهشگران به نام استان بوشهر است که نزدیک به نیم قرن در زمینه های مختلف و به ویژه لغت پژوهش کرده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نیم قرن خدمت هاشمی زاده در راستای اعتلای فرهنگ لغت استان بوشهر، خاطر نشان کرد: استاد سید کوچک هاشمی زاده شایسته کسب درجه یک هنر است و برای اخذ آن اقدام خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نگین جم در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پاسخ به :